Címke: adminisztráció

A „Nagy Testvér” figyel – ma már a csekkbefizetéseket is nyilvántartják?

A minap a postán egy nagyobb összegű sárga csekk befizetése során az ügyintéző egy papír alapú dokumentumot tolt a befizető elé. „Ez kell ahhoz, hogy a csekket feladhassák” – szólt a magyarázat. A kitöltéssel azonban még nem ért véget a „kötelező” adminisztráció…. Mit és miért rögzítenek? Törvényes-e az eljárás? 

Olvasson tovább

Leveszik a terhet a vállalkozásokról?

Eddig a vállalkozások kötelezettsége volt, hogy közigazgatási eljárások esetén cégkivonatot és aláírási címpéldányt csatoljanak az aktuális ügy dokumentumaihoz. Ez persze plusz költséggel járt, hiszen a legtöbb esetben 30 napnál nem régebbi és hiteles okmányokat kellett benyújtani, ami bizony pénzbe került. Ez azonban a jövőben változhat, és kevesebb teher hárulhat a vállalkozókra. De mégis hogyan? 

Olvasson tovább
Betöltés
Sajnáljuk, nincsenek hozzászólások.

Jogi Tájékoztató Hírlevél

Nem jogászoknak, hanem Önnek érthetően, olvasmányosan!

  • Tudja mit tehet és mit nem?
  • Tudja mikor mi változik?
  • Nem érti a jogszabályokat?

A Megoldás létezik!

Kérje ingyenes Jogi Tájékoztató Hírlevelünket!

Név:*
E-mail cím:*
Elolvastam és elfogadom az Adatkezelési tájékoztatót

Kocsis és Szabó Ügyvédi Iroda

Jogi tanácsadás, jogi képviselet, ügyvédi iroda, ügyvéd