Címke: munkaügyi iratok

Mennyi ideig kell megőrizni a munkaügyi iratokat?

Hosszú ideig nem volt egyértelmű szabályozás arra vonatkozóan, hogy a munkáltatóknak meddig kell megőrizniük a munkaügyi iratokat az adott munkaviszony megszűnése után. A kérdés nem elhanyagolható, mivel egyes esetekben a nyugdíjjogosultság megállapításához akár fél évszázados munkaügyi iratokra is szükség lehet. Az elmúlt év végén elfogadott törvénymódosítás rendezte e régóta fennálló problémát.

Olvasson tovább
Betöltés
Sajnos nem található bejegyzés.

Jogi Tájékoztató Hírlevél

Nem jogászoknak, hanem Önnek érthetően, olvasmányosan!

  • Tudja mit tehet és mit nem?
  • Tudja mikor mi változik?
  • Nem érti a jogszabályokat?

A Megoldás létezik!

Kérje ingyenes Jogi Tájékoztató Hírlevelünket!

Név:*
E-mail cím:*
Elolvastam és elfogadom az Adatkezelési tájékoztatót

Partner Blogunk

További érthető jogi tudnivalókat találhat partnerblogunknál, az ÉRTHETŐ JOG Blogban.



Kocsis és Szabó Ügyvédi Iroda

Jogi tanácsadás, jogi képviselet, ügyvédi iroda, ügyvéd